Wil je weten of KPN Zakelijk Hussel Internet en Bellen 200 Mb – Maandcontract op jouw adres beschikbaar is? Doe dan gratis de postcodecheck.
var partnerCompare = []; partnerCompare.push({ ‘affiliateID’: 9669, ‘path’: ‘abonnement’, ‘id’: 3056, ‘target’: ‘https://expertgroepbreedband.nl/internet-tv-bellen-vergelijken/’, });

Internet en Bellen FAQ

internet en bellen vergelijken
Waarom moet ik bij jullie bestellen en niet direct bij de provider?

Een provider heeft natuurlijk alleen zijn eigen abonnementen op de website staan. Op onze website kunt je 11 aanbieders met in totaal meer dan 100 abonnementen vergelijken. Onafhankelijk!

Wat is de levertijd van een abonnement?

Het is lastig om het precies aan te geven. De levertijd van internet, tv en/of bellen verschilt per regio en per provider. Gemiddeld wordt het binnen 7 dagen opgeleverd. Maar er zijn ook gevallen bekend van 21 dagen levertijd.

Ben je op dit moment zonder abonnement dan ben je snel aangesloten.

Heb je een lopend contract bij een provider, dan moet je de minimale contractduur eerst uitzitten.

Wat is de wettelijke overstaptermijn?

Niet veel consumenten weten dat er een wettelijke overstaptermijn is. Deze is 23 dagen en die is in het leven geroepen om de consument die overstapt niet onnodig op dubbele kosten te jagen. Het is dus bescherming van jou!

Welke internetsnelheid is er beschikbaar op mijn adres?

Jouw internetsnelheid hangt van veel factoren af: het type verbinding, hoe ver je van de centrale zit, wat de provider maximaal geeft.

Wanneer je een abonnement zoekt kun je in onze internet tv, en bellen prijsvergelijker aangeven wat je voor snelheid wilt.

Haal ik altijd de beloofde snelheid?

Nee, je haalt bijna nooit de beloofde snelheid. Het is een 'maximale' snelheid en niet een'minimale' snelheid.

Hoe kan ik korting krijgen op mijn internetabonnement?

De meeste providers bieden een 3maanden durende korting op het factuurbedrag.

Ook  kan het zijn dat je meer producten afneemt en daardoor korting krijgt. Als je onze postcode widget invult vragen we ook waar je energie en telefonie afgesloten hebt. Zo kunnen we eventuele bulkkortingen verrekenen in de resultaten.

Kijk altijd goed bij de resultaten hoe de prijs is opgebouwd en of er kortingen zijn berekend.

100+ Overstappers

Onze websites helpen maandelijks 100-en overstappers bij het maken van de juiste keuze voor internet tv bellen.

10 Merken

Als een van de weinige vergelijkingswebsites van TV, bellen en internet bieden we abonnementen van alle aanbieders.

Overstapservice

Zorgeloos overstappen naar een andere provider is voor ons een voorwaarde om aan onze klanten te bieden.

var partnerCompare = []; partnerCompare.push({ ‘affiliateID’: 9669, ‘path’: ‘bestellen’, ‘id’: 3056, });

Waarom kies je ons?

Onze website is volstrekt onafhankelijk bij het samenstelling van de resultatenpagina. We zetten altijd de goedkoopste bovenaan en geven je een Top 3 op basis van Snelheid, Goedkoop en Beste.

Door middel van handige filters kun je zelf aangeven welke eigenschappen belangrijk zijn en abonnementen die niet hebben wat je zoekt wegfilteren.

Filters

Wat zoek je niet? Zet dat uit in de filters en krijg een goed beeld van je mogelijkheden.

Onafhankelijk

Wij beschermen onze klanten door onafhankelijke resultaten.

Top 3

Inspiratie nodig? Er wordt een Top 3 samengesteld op basis van je postcode.

var partnerCompare = []; partnerCompare.push({ ‘affiliateID’: 9669, ‘path’: ‘productadvies’, ‘category’: ‘internet-bellen’, ‘connection’: ‘glasvezel’, ‘portfolio’: ‘zakelijk’, ‘target’: ‘https://expertgroepbreedband.nl/internet-tv-bellen-vergelijken/’, });

Voor een ondernemer is ondersteuning vanuit een internetprovider van doorslaggevend belang. Dat geldt voor alle abonnementen die worden afgenomen, maar in het bijzonder voor het internet. Zonder internet ligt de organisatie al gauw plat. Het kan altijd verkeren dat je zakelijke verbinding een maal wegvalt, maar er is dan gelukkig het hele jaar hulp. Wie een zakelijk keuze heeft, kan namelijk rekenen op premium support van de provider. De meeste providers hebben een helpdesk voor maatschappijen met diverse riantere openingstijden, mogelijkerwijs zelfs wel 24/7.

Wil je gebruikmaken van additionele diensten, dan word je vaak goed mee geholpen. Denk aan opties als het aanvragen en faciliteren van pinbetalingen, alarmsystemen, vaste IP-adressen en een op maat ontwikkeld SLA (Service Level Agreement) dat hele goede service garandeert.